Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource121 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource121), Fid:5, Did:0, useCase: 3


4 padomi, kā uzlabot mājaslapas pozīcijas meklētājprogrammās

Redakcija
Redakcija

Lai jūsu mājaslapas saturs sasniegtu mērķauditoriju, ir nepieciešama mājas lapas optimizācija. Ir nepieciešams pārliecināties, ka saturs ir optimizēts atbilstoši meklētājprogrammu algoritmiem, tādējādi meklētājprogrammās tas ierindosies augstāk. Lūk būs noderīgi padomi, kā uzlabot savas pozīcijas un ierindoties pirmajās vietās.

1. Pareiza atslēgvārdu izpēte

Veidojot saturu, ir jāsāk ar atbilstošu atslēgvārdu izpēti. To pašu ir ieteicams darīt, ja tiek uzsākta jau esošas mājas lapas optimizācija. Tad ko tieši šī izpēte sevī ietver?

Pirmkārt, ir nepieciešams noskaidrot, kādas frāzes un vārdus uzņēmuma mērķauditorija visbiežāk ievada meklētājā. Pareiza atslēgvārdu izpēte palīdz labāk izprast savu mērķauditoriju, pielāgot savu saturu auditorijas vajadzībām un uzzināt, cik konkurētspējīgs ir attiecīgais atslēgvārds.

Atslēgvārdi ar simtiem vai tūkstošiem meklējumu mēnesī ir ļoti konkurētspējīgi. Izveidojiet sarakstu ar atbilstošiem atslēgvārdiem, kurus vēlaties izmantot ilgtermiņā.

2. Pareiza atslēgvārdu izmantošana

Jebkura SEO stratēģija ietver sevī darbību kopību, kas tiek veikti, lai uzlabotu mājas lapas saturu un pozīciju meklētājprogrammās. Tas pats attiecas uz atslēgvārdiem. Kad tie ir atrasti, atslēgvārdi ir jāsāk pareizi izmantot.
Svarīgi, lai atslēgvārds parādītos raksta virsrakstā, pēc tam kādā vietā pirmajā un pēdējā rindkopā. Dažos rakstos atslēgvārdus var izmantot vairāk, citos – mazāk. Nav nepieciešams katrā rakstā iekļaut 10 atslēgvārdus.

Būtiski ir pievērst uzmanību tam, lai SEO raksta saturs būtu atbilstošs izvēlētajiem atslēgvārdiem. Ja tiek veidots raksts par to, kas ir SEO vai SEO speciālists un kādi ir tā veicamie darba uzdevumi, tad ir jāpārliecinās, ka raksts tiešām ir par to.
Svarīgi – nevajag rakstīt vispārīgu saturu un slepus iestarpināt atslēgvārdus – tas nevis piesaistīs auditoriju, bet tieši otrādi – kaitēs.

3. Vērīga satura veidošana

Mūsdienās internets ir pilns ar ļoti dažādu saturu, tādēļ ir svarīgi to veidot tādu, lai tas izceltos uz pārējo fona. Internets galvenokārt ir informācijas izplatīšanas līdzeklis.

Veicot atslēgas vārdu izpēti, var pamanīt, ka mērķauditorija nereti Google ievada dažādus jautājumus, viņi meklē informāciju par pakalpojumu, produktu vai kādu problēmu. Veidojot saturu, atbildiet uz šiem jautājumiem, veidojiet saturu, kas ir vērtīgs jūsu klientam.

4. Rakstu garums

SEO profesionāļi ir vairākkārt diskutējuši par to, cik garam ir jābūt SEO rakstam. Agrāk par labākiem tika uzskatīti īsāki raksti - aptuveni 350 līdz 400 vārdu, taču tagad nereti ir novērojams, ka Google visaugstāk rāda tos rakstus, kuri ir vismaz 600 vārdu gari.

Der atcerēties, ka nav jēga censties uzrakstīt rakstu ar 800 vārdiem, ja tēmas izklāstam pietiek ar 400 vārdiem.
Ja Jums tomēr nav skaidrs, kā pareizi optimizēt savu mājas lapu, palīdzēt var profesionāļi šajā jomā. Digitālā mārketinga aģentūra un tās piedāvātie SEO pakalpojumi var būt lielisks palīgs brīdi, kad nepieciešama mājaslapas vai satura optimizācija. Iepazīstaties ar E-komercija pakalpojumu klāstu! Šī kompānija palīdzēs nodrošināt Jūsu mājas lapas redzamību Google meklēšanas rezultātos, turklāt pakalpojumu klāstā ietilpst pils SEO audits, kas ļaus identificēt iespējamās problēmas. Ieskatieties www.e-komercija.lv un kopā veidojiet saturu, kas piesaista auditoriju!