Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource121 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource121), Fid:258, Did:0, useCase: 3


Ar ceļojumu apdrošināšanu īsziņā Latvijas iedzīvotāji droši ceļojuši 500 dienas

Redakcija
Redakcija

Tuvojas Lieldienu brīvdienas, kuras cilvēki labprāt izvēlas pagarināt ar pāris atvaļinājuma dienām, dodoties tuvākā vai tālākā braucienā ārpus Latvijas. Atpūtniekiem un biznesa cilvēkiem, kuri dodas ārpus valsts, Latvijā lielākā apdrošināšanas sabiedrība BALTA (RSA Grupa) kopā ar „Tele2” pagājušā gada decembrī sāka piedāvāt Latvijā pirmo ceļojuma apdrošināšanu īsziņā, ko varēja noformēt, jau atrodoties ārvalstīs. Kā liecina pieredze, pakalpojums kļūst arvien populārāks, un līdz šim Latvijas iedzīvotāji droši ceļojuši jau teju 500 dienas. Vidējais viena ceļojuma ilgums ir četras dienas.

BALTA dati par ceļojuma apdrošināšanu īsziņā liecina, ka klienti visbiežāk pakalpojumu izmantojuši Eiropas valstīs. Pēc ierašanās konkrētajā valstī klienti īsziņā saņēmuši un ar atbildes īsziņu apstiprinājuši sava ceļojuma apdrošināšanu. Lietotāji ar „Tele2” pieslēgumu pakalpojumu visbiežāk izmantojuši Beļģijā, Vācijā, Lietuvā, Igaunijā un Dānijā. Savukārt sarunu karšu „Zelta Zivtiņa” īpašnieki šo pakalpojumu visbiežāk izmantojuši Itālijā, Lietuvā, Polijā, Spānijā, Krievijā, Apvienotajos Arābu Emirātos un Zviedrijā.

„Ceļojumu apdrošināšana īsziņā lēnām, bet stabili kļūst saistošs pakalpojums mobilo telefonu lietotājiem - lai arī sākumā pakalpojuma popularitāte bija neliela, pēdējos mēnešos to ir novērtējuši krietni vairāk cilvēku. To iecienījuši gan biznesa cilvēki, gan atpūtnieki, kurus uzklausām un arvien pilnveidojam pakalpojumu. Tāpēc arī esam pagarinājuši apstiprinājuma īsziņas termiņu - ja iepriekš apstiprinājuma īsziņa kopš piedāvājuma saņemšanas brīža bija jānosūta 12 stundu laikā, tad tagad ceļotāji to var izdarīt 24 stundu laikā. Tāpat arvien uzlabojam komunikāciju ar klientu un servisu, nākotnē apsverot arī iespēju to pilnveidot tieši konkrētu klientu auditoriju vajadzībām, piemēram, tiem, kuri dodas tikai komandējumos un neplāno slēpot vai nodarboties ar citu aktīvo atpūtu,” stāsta BALTA korporatīvo izplatītāju pārvaldes vadītājs Kaspars Lukačovs.

„Tele2” komercdirektors Jānis Spoģis: „Analizējot pakalpojuma ceļojuma apdrošināšanas īsziņā pieprasījuma dinamiku, redzam, ka „Tele2” un „Zelta Zivtiņas” klienti sāk novērtēt tā priekšrocības un aktīvāk izmantot, dodoties ārpus valsts robežām. Paredzam, ka, sākoties jaunai ceļošanas sezonai līdz ar pavasara un vasaras iestāšanos, pakalpojums iegūs lielāku popularitāti un klienti novērtēs labu un izdevīgu piedāvājumu pēdējā brīdī.”

Ceļojumu apdrošināšana ar īsziņu palīdzējusi klientiem pasargāt sevi no neparedzētiem izdevumiem, piemēram, kāds kungs Vācijā saslima ar gripu un bija spiests ārstēties vietējā slimnīcā. Saņemot no klienta telefonisku pieteikumu par negadījumu, apdrošinātājs jau nākamajā dienā sedza visus izdevumus par ārstēšanos.

BALTA eksperti norāda, ka mērķi ceļotājiem, kuri līdz šim izmantojuši apdrošināšanu īsziņā, lielākoties varētu būt saistīti ar Latvijas iedzīvotāju pastiprināto interesi par divu veidu ceļojumiem ziemas periodā: došanos uz kalniem slēpot vai arī atpūsties siltajās zemēs.

Jau ziņots, ka pagājušā gada nogalē BALTA un „Tele2” sāka piedāvāt Latvijā līdz šim nebijušu pakalpojumu – apdrošināšanu īsziņā, atrodoties ārvalstīs, kas ļauj vēl pēdējā brīdī ceļojumā nodrošināties pret neparedzētiem izdevumiem. Apdrošināšana darbojas visā pasaulē un ir pieejama vairāk nekā miljonam Latvijas iedzīvotāju, kas ir „Tele2” un „Zelta Zivtiņas” klienti.