Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1), Fid:22, Did:0, useCase: 3

38% Latvijas vīriešu dāvanu izvēles procesu izjūt kā galvassāpes

Redakcija
Redakcija

Šī gada decembra sākumā veiktā Latvijas iedzīvotāju aptauja liecina, ka dāvanu iegādes process lielai daļai iedzīvotāju sagādā grūtības. Kopumā dāvanu iegādi kā lielāku vai mazāku apgrūtinājumu izjūt 70% Latvijas iedzīvotāju. Visgrūtāk klājas vīriešiem – 38% no visiem atzīst, ka šo procesu izjūt drīzāk kā galvassāpes.

Šī mēneša sākumā veiktās aptaujas dati apliecina – Ziemassvētku dāvanu pirkšana, tuvinieku un draugu apdāvināšana Latvijā ir stabila tradīcija, ko atzīst 90% aptaujāto. 42% iedzīvotāju atzīst, ka saskaras ar grūtībām izdomāt, ko dāvināt. Bet tikai aptuveni trešdaļa (35%) iedzīvotāju atminas, ko saņēmuši dāvanā pērnajos svētkos.

“Lai piešķirtu dāvanām emocionālu vērtību, šogad sadarbībā ar SOS Bērnu ciematu asociāciju līdz 31. decembrim t/p Alfa iespējams iegādāties dāvanu, kas ir ziedojums. Proti, dāvana jeb sertifikāts skaistas apsveikuma kartītes formātā apliecinās, ka tās saņēmēja vārdā veikts ziedojums SOS bērnu ciematiem. Bijām pārsteigti, ka saskaņā ar aptauju aptuveni 713 000 iedzīvotāju tikai daļēji vai vispār neizjūt gandarījumu par saņemto dāvanu. Tādēļ, manuprāt, ir tik ļoti svarīgi meklēt dāvanas, kas paliek arī emocionālā atmiņā. Un šis ziedojums noteikti tāds būs ne tikai dāvinātājam un saņēmējam, bet arī 800 SOS ciematu bērniem,” atzīst t/p Alfa vadītāja Irīna Toropova.

Visi ienākumi šīs labdarības akcijas ietvaros, kas norisināsies līdz 31. decembrim, 100% apmērā tiks novirzīti SOS Bērnu ciematu asociācijai. T/p Alfa un SOS Bērnu ciematu asociācija būs pateicīga par katru noziedoto eiro centu, taču, lai saņemtu sertifikātu, ziedojumam jābūt vismaz 5 EUR vērtībā. Aicinām arī uzņēmējus šajos svētkos darīt labus darbus un izvērtēt, vai tieši šī nebūs īstā dāvana, ar ko pārsteigt savus sadarbības partnerus.

T/p Alfa veiktajā pētījumā sadarbībā ar aģentūru OMD Latvija piedalījās 706 respondenti no visas Latvijas vecumā no 18 līdz 74 gadiem. Pētījums norisinājās interneta vidē šī gada decembra sākumā.