Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource121 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource121), Fid:326, Did:0, useCase: 3


Satriecoši atklājumi par spēļu kārtīm. 3.noslēguma daļa

2009. gada 10. janvārī pasauli pāršalca sensacionāla vēsts: divas augsti stāvošas Ķīnas amatpersonas savus kāršu parādus bija nomaksājušas no valsts budžeta. Zaudējumi sastādīja 22 miljonus juaņu, kas līdzinās gandrīz diviem ar pusi miljoniem ASV dolāru...

Savukārt, Krievijā ar kāršu parādu saistīta vesela leģenda, kas gan radusies pēc patiesiem notikumiem. Tā vēsta par tā saucamo Bruta rubli. Sergejs Bruts savulaik strādāja Valsts bankā par vecāko kontrolieri. 1914. gadā Bruts nospēlēja krietnu summu valsts naudas un izdarīja pašnāvību. Kopš tā laika asignācijas ar Bruta parakstu tika uzskatītas par veiksmes simbolu. Pēc spēlmaņu domām- nelaiķim piederoša lieta nes veiksmi...

Patiesībā Bruts ir tikai viens no daudziem tūkstošiem kāršu spēļu upuru. Šķiet, ka kārtis kaut kādā veidā maina cilvēka apziņu.
Pskaidrot simtiem tamlīdzīgu gadījumu, kā uzskata zinātnieki, var tikai izpētot kāršu rašanās vēsturi. Pilnīgi iespējams, ka sākotnēji tās nebija paredzētas ne spēlēšanai, ne zīlēšanai.

Izpētot Ēģiptē atrastās zelta plāksnītes, kuras visticamāk kalpojušas par kāršu pirmtēlu, zinātnieki nonākuši pie paradoksāla slēdziena: senajos tekstos izdevies atrst minējumus par kaut kādām zelta atslēdziņām, kuras, kā teikts pirmavotā, atver Dievu durvis.

Priesteri uzskatīja: tas, kurš pārvalda šo plāksnīšu noslēpumu, var iegūt neredzētu spēku. Acīmredzot jau tajos laikos apiešanās noslēpums ar šiem artefaktiem bija zaudēts, tomēr paši priekšmeti nezaudēja savu spēku. Vēl vairāk, tas kaut kādā veidā saglabājies arī mūsdienu kārtīs.

Medicīnā aprakstīti tūkstoši gadījumu ar neizskaidrojamu spēlmaņu uzvedību. Viņi it kā pārstāj uztvert realitāti, viņu apziņa it kā atslēdzas. Tas var šķist neticami, taču tieši šādi gadījumi var kļūt par atslēgu cilvēces vēstures varenākā noslēpuma atminējumam. Par spēlmaņa dzīes mērķi kļūst primitīva kāršu pārcelšana no vienas kaudzītes citā un eksperti ir pārliecināti, ka tieši tas visvairāk līdzinās rituālam, kurā bijušas iesaistītas Ēģiptes noslēpumainās zelta plāksnītes.

Apbrīnojami, bet mūsdienu pasaulē ir gandrīz tāds pats rituāla analogs. Tajā ar kārtīm netiek ne spēlēts, ne zīlēts un sauc to par pasjansu. tiek uzskatīts, ka pasjanss radies cietumā. Vēsturiskos materiālos ir ieraksti par to, ka Marija Stjuarte likusi pasjansu naktī pirms savas nāves soda izpildes. Un pirmo reizi dzīvē viņai to ir izdevies salikt.

Arī Jekaterinai II patika izlikt vienu un to pašu pasjansu, taču pilnībā to salikt viņai izdevās tikai trīs reizes savas dzīves laikā- pirmo reizi pirms kāzām, otro- pirms kronēšanas un trešo- pirms nāves.

Tam ir grūti noticēt, bet daži speciālisti apgalvo, ka pasjanss nevis paredz notikumus, bet iedarbina likteņa mehānismus. Un cilvēka nākotne ir atkarīga no pasjansa rezultāta. Daži pat uzskata, ka pasjanss arī ir tieši tas rituāls, kam sākotnēji tikušas paredzētas kārtis. Un tam ir pilnīgi noteikts mērķis- visu simbolu unikālā salikuma meklēšana.

Pilnīgi iespējams, ka kārtis ir daļa no senās buršanās, kam piemīt neiedomājams spēks.

Statistika liecina par to, ka katru sekundi uz zemes tiek izspēlētas ap pusotru miljonu kāršu partijas. Tas līdzinās grandiozam nejaušu ciparu ģeneratoram. Vai nejauša ir arī cita sakritība? Mūsdienu dators veic tieši pusotru miljonu operāciju sekundē...

statistika uzskaita tikai tās kāršu spēles, kas tiek izspēlētas oficiālos spēļu namos. Reālais kāršu izlikšanas daudzums sekundē var būt divas vai pat trīs reizes lielāks. Eksperti pamanījuši dīvainu sakritību- tiklīdz kārtis parādījās vienā vai otrā tautu kultūrā, tām samērā ātri sākās neatgriezeniska lejupslīde. Zinātnieki uzskata, ka tas ir tā paša mistiskā datora rezultāts, kurš ar spēlētāju rokām sastāda arvien jaunas seno simbolu kombinācijas. Kā apgalvo zinātāji, esot pat tādas kombinācijas, kas izraisa katastrofas un karus.

Kā amerikāņi pielietoja seno maģiju karā ar Irāku

Grūti noticēt, taču šo mistisko instruments mūsdienās centās apgūt amerikāņu karavīri. Pilnīgi noteikti zināms, ka senā tehnoloģija tika izmēģināta karā ar Irāku. Pentagons izlaida speciālu kāršu kavu ar Sadama Huseina, viņa radinieku, Irākas ģenerāļu un valdošās partijas līderu attēliem. Un tā nav spēle, saka speciālisti, tas ir īsts ierocis. Pentagons gan paziņoja, ka kārtis tika veidotas ar nolūku, lai katrs karavīrs pazītu savu ienaidnieku pēc sejas, taču, kā saka speciālisti, šī versija neiztur kritiku. Kāršu kava tika izlaista ierobežotā tirāžā- tikai 3 000 eksemplāru, līdz ar to ir pilnīgi acīmredzams, ka visiem kaujās iesaistītajiem karavīriem to nepietiktu. Taču ar šo daudzumu pilnīgi pietika, lai atdzīvinātu seno maģisko spēku, kurš piemīt kārtīm.

Ne velti karavīri šīs kārtis nodēvēja par nāves kavu. Neticami, bet gandrīz visi uz šīm kārtīm attēlotie cilvēki tika vai nu iznīcināti vai nokļuva gūstā kauju laikā. Pie tam Pentagons atzina, ka viņa īpaši meklējamo irākiešu sarakstā ir vairāk par 500 cilvēkiem, taču likvidēt izdevās tikai 50, pie kam tieši tos cilvēkus, kas kļuva par "Nāves kavas" kāršu personāžiem.

Jebkurai kāršu spēlei, kā apgalo speciālisti, pašai par sevi piemīt mistisks spēks, bet, ja spēlē piedalās speciāli atlasītas kārtis, tad šādu spēku var novirzīt vajadzīgajā gultnē.

Mūsu gadsimta 1.ēras manuskriptos ir pieminēta kāda relikvija, kuru koptu kristieši nezin kāpēc pastāvīgi pārveda no viena dievnama uz citu. Iespējams, tās ir tās pašas 78 zelta plāksnītes ar noslēpumainajiem simboliem, kuru kopijas var darīt brīnumus. Taču oriģināla iespējas vienkārši satriec iztēles robežas- ja salikt visus simbolus noteiktā secībā, tad iegūsim to pašu vārdu, par kuru teikts svētajos rakstos. Vārdu, kas kļuva par mūsu Visuma sākumu- koncepciju esības radīšanai no nekā. Taču savirknēt kodu no 78 simboliem ir uzdevums, kas, šķiet, nav pa spēkam pat pašam tumsas valdniekam. Teologi ska, ka tieši tāpēc, iespējams, visās zemes kultūrās uzradušās šo noslēpumaino plāksnīšu kopijas.

Teorētiski iespēja savākt vajadzīgo kāršu kombināciju, kas veidotu maģisko burvestību pastāv, vismaz tā apgalvo matemātiķi. Šim nolūkam pie kāršu galdiem jānosēdina visi zemes iedzīvotāji un ir liela varbūtība, ka burtiski pēc 8 miljardiem gadu uzradīsies tieši tā simbolu kombinācija, kas var radīt jaunu Visumu.

     [+] [-]

, 2015-02-05 11:24, pirms 9 gadiem
Baidos, ka beidzamais apgalvojums ir mazliet fantastisks- Visuma izcelsmi saistīt ar kāršu kavas kombināciju, tā ir fantastika.
Taro izcelsmi tiešām saista ar Ēģipti, taču pašreizējā spēļu kāršu kava radusies Francijā, tiesa, pirms lielās revolūcijas.( re kā iegāza nabaga monarhus!)
Azartspēles mūsdienās guvušas plašu izplatību un pielietojumu, kārtis ir tikai viens no daudzajiem veidiem, kā zombēt personību, lai piekļūtu naudas makam.