Tests sievietēm. Vai proti par sevi parūpēties?

Drukāt

Izpildiet testu un noskaidrojiet, kādas izmaiņas savā dzīves veidā jums jāieieš, lai pareizi par sevi parūpētos.

Tests sievietēm. Vai proti par sevi parūpēties?

1. Lai aizsargātu savus kaulus, jūs:

A. Lietojat kalcija tabletes.
B. Zināt, ka ēdienkartē vajadzētu ieviest ēdienus, kas satur kalciju, taču vēl neesat pamanījusies to izdarīt.
C. Katru ēdienu ēdat vismaz trīs kalciju saturošus produktus (biezpienu, jogurtu un lapu dārzeņus), lai jūsu veselība būtu laba.
D. Jūs tas neinteresē- kauli jau sen izauguši.

2. Cik bieži jūs paliekat mājās slimības laikā, neejot uz darbu?

A. Tikai tad, kad nokļūstat slimnīcā.
B. Tikai tad, ja domājat, ka jūsu kolēģi tiks galā bez jums.
C. Tikai tad, kad jums ir augsta temperatūra.
D. Kad esat pilnīgi bez spēka un zināt, ka jums ir jāatpūšas.

3. Cik bieži jūs ēdat?

A. Ik pa katrām trim stundām.
B. Sekojat regulāram režīmam- tīs veselīgas maltītes dienā.
C. Nepārtraukti
D. Kad izdodas atrast laiku visu citu nodarbību starplaikos.

4. Visu dienu jūs kārtojat neskaitāmas darīšanas. Kad jums izdodas atrast pāris stundu sev, jūs:

A. Tīrāt māju.
B. Ieritināties klubkrēslā ar labu grāmatu.
C. Ielejat sev kādu dzērienu un ēdat uzkodas, skatoties TV.
D. Tiekat galā ar darbiem, kas visu dienu bijuši atlikti.

5. Cenšoties ēst iespējami mazāk taukvielu, jūs:

A. Izvairāties no tādiem ēdieniem kā čipsi un cīsiņi, cerot, ka sviestmaize ar sieru satur iespējami mazāk taukvielu.
B. Ar bijību lasāt ēdienu etiķetes un skaitāt apēsto tauku daudzumu.
C. Ievērojat diētu.
D. Jūs nemaz necenšaties samazināt taukvielu daudzumu savā ēdienkartē- ēdieni bez taukiem nav garšīgi.
E. Pērkat visus ierastos un tradicionālos produktus, taču, tos gatavojot, cenšaties iztikt bez taukvielām, kur vien tas iespējams, un ēdienus, kas nopērkami jau gatavi, ēdat iespējami retāk.

6. Kā jūs aprakstītu savu vingrinājumu kompleksu?

A. Jūs ar apbrīnojamu neatlaidību apmeklējat treniņzāli piecas reizes nedēļā, lai tur vai kas.
B. Jūs jau tā pietiekami daudz vingrināties, kārtojot savu dzīvokli, skrienot uz darbu un pa veikaliem.
C. Šo pasākumu esat iekļāvusi nākamā gada darbu sarakstā.
D. Jūs nevis braucat ar transportu, bet gan iespējami vairāk cenšaties iet kājām.

7. Jūsu ģimenes loceklis saķēris vīrusu. Jūs:

A. Pastiprināti lietojat C vitamīnu, lai palīdzētu organisma imūnsistēmai, un mazgājat rokas divas reizes biežāk nekā parasti.
B. Cenšaties nepieiet viņam pārlieku tuvu.
C. Esat jau nolēmusi, ka tik un tā saķersiet viņa vīrusu.

8. Jūs kavējat tikšanos un saprotat, ka laikā vairs nepagūsiet. Jūs:

A. Cenšaties iet vēl ātrāk.
B. Zvanāt, lai noliktu tikšanos uz citu laiku.
C. Skrienat kā neprātīga.
D. Dziļi ieelpojat un nomierināties- jūs nokļūsiet tur tad, kad nokļūsiet.

Atbildes

1. Kaulu sargāšana
Punkti A-2, B-0, C-3, D-0.

Laikā no 25 līdz 35 gadiem cilvēka skelets sasniedz optimālo kaulu masu, kad tas ir savā visspēcīgākajā un veselīgākajā formā. Pēc 35 gadu vecuma kauli sāk pamazām zaudēt nepiciešamo kalciju, kas padara tos stiprus. Šis process paātrina menopauzi. Turklāt jāatceras par osteoporozi, tāpēc ievērojiet diētu, kuras sastāvā ietilptu kalcijs. Vēlams arī samazināt alkohola daudzumu un pārtraukt smēķēšanu.
Vislabākais kalcija avots ir piens, biezpiens, siers, un jogurts. Kalciju satur arī spināti un rieksti, taču tajos esošo kalciju organismam ir grūtāk absorbēt, nekā pārstrādājot piena produktus.
Nav prātīgi regulāri lietot neveselīgu uzturu un tad cerēt, ka pāris vitamīnu tablešu veidā situāciju glābs.

2. Ieklausieties, ko jums saka organisms.
Punkti A-0, B-2, C-1, D-3.

Slimība liecina, ka jums ir laiks atpūsties. Ja turpināsiet aktīvi darboties slimības laikā, jūsu enerģija zudīs aizvien vairāk, jūs kļūsiet vārgāka un uzņēmīgāka pret dažādām kaitēm.

3. Veselīga ēšana.
Punkti A-3, B-2, C-1, D-0.

Dažiem cilvēkiem ir nepieciešamas pat sešas maltītes dienā, lai uzturētu enerģijas daudzumu un normālu grastāvokli. Šāds ēšanas režīms, kas ieturēts nelielos daudzumos un ar pareizi izvēlētiem produktiem, palīdz arī kontrolēt svaru un aizsargā imūnsistēmu. tajā pašā laikā ļoti vērtīga ir arī tradicionālā sistēma, kuras piekritēji kārtīgi paēd trīs reizes dienā.

4. Atpūtieties!
A-0, B-3, C-1, D-1.

Atpūta ir nepieciešama visiem, tāpēc nepieciešamības gadījumā jāpievēršas kaut kam tādam, kas jums patiešām patīk, kaut arī pirmajā mirklī tas šķiet kā lieka laika kavēšana. Jūs būsiet spējīga izdarīt vairāk, ja nebūsiet aizmirsusi arī par pilvērtīgu atpūtu.

5. Taukvielu samazināšana.
Punkti A-2, B-2, C-0, D-0, E-3.

kaitīt katru apēsto taukvielu ir garlaicīgi un nomācoši, taču cerēt, ka taukvielas pašas izvairīsies no jums ir naivi. Centieties izvairīties no ēdienu cepšanas taukvielās un izvēlieties ēdienus, kas satur mazāk taukvielu.

6. Vajadzīgie vingrojumi.
Punkti A-2, B-1, C-0, D-3.

Sevi uzturēsiet formā, ja vismaz trīs reizes nedēļā aktīvāk pavadīsiet laiku, kaut vai dodoties vismaz divdesmit minūšu garā pastaigā.

7. Aizsardzība pret gripu.
Punkti A-3, B-1, C-0.

Ja ēdīsiet daudz svaigu augļu, dārzeņu un ķiploku, jūsu imūnsistēma tikai iegūs, turklāt bieža roku mazgāšana, atsevišķu trauku lietošana aizkavēs mikrobu izplatīšanos.

8. Izvairieties no stresa.
Punkti A-0, B-3, C-0, D-2.

Pierašana pie stresa nozīmē to ka jūs pielāgojaties problēmām un veidojat savu dzīvi atbilstīgi tam. Ja esat pamanījusi sevī šādu īpašību, jāatzīst, ka esat gājusi nepareizo ceļu. Atvēliet savām bažām tālākos prāta nostūrus un aizmirstiet tās!

Rezultāti

20-24 punkti.
Jums ir līdzsvarota pieeja dzīvei, kas nozīmē, ka visticamāk, būsiet vesela un laimīga arī turmāk. Slavējami!

11-19 punkti.
Jūs gribat būt vesela, taču pārleiku bieži jūsu centieni uzdevumu sarakstā ieņem ne jau pirmās ailes. Jums nepavisam nav jābūt varenām spējām, lai vairāk parūpētos par sevi. Dodiet savam ideālismam vienu brīvdienu un padomājiet, kas jūsu organismam būtu nepieciešams.

0-10 punkti.
Padomājiet par savu nākotni. Veiciet savā ikdienā nelielas izmaiņas, katru reizi pa vienai. Jūs būsiet pārsteigta, cik iespējami viegli ir uzlabot dzīvi.

Tev jābūt autorizētam,