Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource44 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource44), Fid:270, Did:0, useCase: 0



Rīgā prezentē jauno uzņēmuma Coca-Cola globālo komunikācijas stratēģiju

Redakcija
Redakcija

Otrdien, 26. janvārī, Rīgā, kinoteātrī Forum Cinemas “Kino Citadele” notika uzņēmuma Coca-Cola jaunās mārketinga stratēģijas “ONE BRAND” prezentācija, kas pirmo reizi kopš dažādu zīmola produktu - Coca-Cola, Coca-Cola Light/Diet Coca-Cola, Coca-Cola Zero, un Coca-Cola Life – radīšanas sekmēs to vienotu komunikāciju. Šādas pieejas ieviešanai uzņēmums īstenos vispasaules kampaņu “Taste the Feeling”, kas Latvijā ar interneta, televīzijas un vides reklāmām aizsākās šonedēļ.

Lai prezentētu Coca-Cola jauno globālo komunikācijas pieeju Latvijas auditorijai, pie mums viesojās Anna Jakubowski, “The Coca-Cola Company” ģenerāldirektore Polijā un Baltijā. “Tas ir nozīmīgs brīdis uzņēmuma vēsturē. Pirmo reizi desmit gadu laikā mēs atsakāmies no atsevišķām, katram dzērienam paredzētām reklāmas kampaņām un izvēlamies atgādināt saviem patērētājiem, ka dzert Coca-Cola ir bauda. Protams, mēs atstājam brīvu izvēles iespēju, jo katram ir sava īstā Coca-Cola, kas padara momentu īpašu,” atzīmē Anna Jakubowski.

Galvenās stratēģijas “One Brand” idejas

"Katru dienu miljoniem cilvēku visā pasaulē izbauda savu ledusauksto Coca-Cola. Jaunā "One Brand" mārketinga stratēģija izcels Coca-Cola zīmola produktu vienlīdzību, ļaujot mūsu patērētājiem veikt brīvāku un skaidrāku izvēli. Katram Coca-Cola produktam ir liela vērtība, un ar šo pieeju mēs vēlamies parādīt, ka ikviens var baudīt savu īpašo ledusauksto dzērienu - ar kalorijām vai bez, ar kofeīnu vai bez", stāstīja Marcos de Quinto, Coca-Cola mārketinga vadītājs.

Uzņēmums, izstrādājot globālo stratēģiju, ir definējis galvenās idejas un vērtības, kuras šogad ar virkni video kampaņai rādītiem vizuāliem un citiem materiāliem nodos saviem patērētājiem:

• Paplašināt globālos taisnīguma principus un nostiprināt oriģinālā dzēriena Coca-Cola pievilcību ar vienotas komunikācijas palīdzību. Apvienot Coca-Cola dzērienus zem viena TOP1 pasaulē dzērienu zīmola;
• Stratēģijas realizācijai tiks īstenota globālā kampaņa “Taste the Feeling” - kuras ietvaros caur ikdienišķiem stāstiem un momentiem tiks meklēts ceļš līdz patērētāju sirdīm visā pasaulē;
• Aicina visus baudīt produktu ar visu sirdi, izbaudīt momentu un padarīt tos īpašus ar dzērienu Coca-Cola;
• Pasvītro Coca-Cola uzņēmuma piedāvāto izvēles dažādību, kas ļauj ikvienam izvēlēties savu Coca-Cola atkarībā no dzīves stila, garšām un ēšanas paradumiem.

Kampaņas izstrāde un elementi

“Taste the Feeling” kampaņa 2016.gadā aizsāksies visos lielajos pasaules tirgos, ietverot 10 iespaidīgas televīzijas reklāmas, vairāk nekā 100 vizuāļus, speciāli kampaņai izstrādātu skaņdarbu, kā arī jauno vizuālo identitāti un atraktīvus digitālos risinājumus.

Uzņēmums Coca-Cola kampaņas izstrādei ir piesaistījis 10 pasaules slaveno radošo kampaņu prātus. Visbeidzot uzņēmums ir nonācis pie 10 televīzijas reklāmām, kas tapa sadarbībā ar četrām kompānijām: Mercado-McCann, Santo, Sra.Rushmore un Ogilvy. Reklāmu radītās asociācijas sniegs skatītājam ļoti personisku sajūtu, atsaucot atmiņā viņu pašu ikdienas stāstus un ļaujot izjust emocijas, kas rodas, dzerot Coca-Cola.

"Nekas nelīdzinās ledusaukstam dzērienam Coca-Cola", sacīja Rodolfo Echeverria, The Coca-Cola Company viceprezidents. "Radošā kampaņa veidota, uzsverot, ka vienkārši bauda, dzerot ledusauksto Coca-Cola, padara īpašu jebkuru dzīves momentu. Plaši sastopamas dzīves situācijas un stāsti tika izveidoti tā, lai tie būtu saprotami un tuvi iedzīvotājiem visā pasaulē. Televīzijas reklāmas, kuras redzēs Japānas iedzīvotāji, tiks rādītas arī Itālijā, Meksikā un visapkārt pasaulei.

Kampaņas atklāšanas pasākumā Rīgā tika prezentētas piecas no desmit televīzijas reklāmām. Galvenais televīzijas rullītis "Himna" (Mercado-McCann) ataino virkni ikdienišķu dzīves brīžu, kas cilvēkiem asociējās ar dzērienu Coca-Cola - slēpošana, pirmais randiņš, pirmais skūpsts un pirmā mīlestība. Reklāmu 2016. gadā varēs redzēt visos pasaules tirgos.

Skaņdarbs, kas pavada reklāmas rullīti "Himna" ir speciāli kampaņai uzrakstīta dziesma ar nosaukumu "Taste the Feeling". Uzticēt dziesmas iedziedāšanu nolēma jaunajai zvaigznei - Konradam Sivelam (Conrad Sewell) - Austrālijas izcelsmes dziedātājam, kurš ir dzimis Londonā. Sivels plašāk pazīstams ar dziesmu "Firestone", kurai Spotify ir 300 milj. klausījumu un vairāk par 3 milj. pārdoto kopiju. Šī dziesma reklāmas rullītim piešķir jaunu raksturu - tā ir baudas skaņa. Jaunais skaņdarbs tiks izmantots visas kampaņas laikā.

“Break Up” (Santo) rullītis ir jauna pāra romantiskais, mīlestības un kaisles pilnais ceļojums no pirmā acu skatiena, stiprām jūtām un ekspresīviem strīdiem līdz šķiršanās brīdim un visbeidzot salabšanas pie ledusaukstās dzēriena Coca-Cola pudeles. Rullītis piedāvā jaunu skaņdarbu “Made for You” Aleksandra Kardinale (Alexander Cardinale) izpildījumā.

“Brotherly Love” (Santo) atspoguļo visiem labi pazīstamo stāstu par mīlestību un konfliktiem starp ģimenes locekļiem, izceļot sarežģītās attiecības starp diviem brāļiem. Neskatoties uz brāļu konfliktiem, kad mazākajam puikam atņem viņa ledusauksto dzērienu Coca-Cola, lielais brālis nāk palīgā. Reklāmā tika izmantota jaunā “Hey Brother” hita versija, kas tapa pateicoties slavenajam Avicii.

Turpinot 2014.gadā uzsākto sadarbību, uzņēmums Coca-Cola ir lūdzis Avicii producēt remiksu “Taste the Feeling” kampaņas himnai, ko iedziedājis Konrads Sivels (Cobrad Sewell). Skaņdarbs tiks pielāgots UEFA EURO 2016 un Rio 2016 Olimpisko spēļu kampaņām. Kā zinām, Coca-Cola jau kopš 1928.gada ir oficiālais Starptautiskās Olimpiskās komitejas atbalstītājs.

Izņemot jau minētās TV reklāmas prezentācijas pasākumā skatītāji tika iepazīstināti ar vēl diviem rullīšiem:

• “Under Pressure” (Ogilvy & Mather) stāsta par ikdienas emocionālo spiedienu, ko rada apkārtējie un pasaules normas. Rullītis rāda, cik svarīgs ir atelpas mirklis - samazināt slodzi un vienkārši izbaudīt momentu.
• “Supermarket” (Sra. Rushmore) ir stāsts par jaunu sievieti pārdevēju, kuru apbur izskatīgs apmeklētājs, kas pārtraukumā atnācis uz veikalu, lai izbaudītu ledusauksto dzērienu Coca-Cola.

Pārējie kampaņai radītie reklāmas rullīši - What is a Coca-Cola For?” (Sra. Rushmore), “Professor” (Sra. Rushmore), “Artic Summer” (The Cyranos-McCann), “Empty Bottle” (Mercado-McCann), un “Real Enjoyment” (Mercado-McCann) tiks prezentēti pakāpeniski 2016.gada laikā.

Kampaņas ietvaros ar slaveno fotogrāfu - Gaja Aroča (Guy Aroch) un Načo Riči (Nacho Ricci) - palīdzību tika radīti vairāk nekā 100 vizuāļi, iemūžinot cilvēkus no visas pasaules, kuri bauda savu ledusauksto dzērienu Coca-Cola dažādās ikdienas situācijās.

Uzņēmums ir parūpējies arī par digitālo vidi, izveidojot vairākus GIF attēlus, ar kuriem viegli dalīties sociālajos tīklos. Šādi GIF izraisa emocijas, kas saistītas ar Coca-Cola baudīšanu, sasaucoties ar kampaņas nosaukumu “Taste the Feeling”.