Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource44 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource44), Fid:213, Did:0, useCase: 0



Kā saņemt atlaides Rīgas restorānos?

Redakcija
Redakcija

Līdzīgi kā ziedu audzētājiem un pārdevējiem arī restorānu biznesam pavasara romantiskākie svētki - 8. marts un 14. februāris - ir darbīgas dienas. Par to, ka šo svētku svinēšanu daļa Latvijas iedzīvotāju plāno laicīgi un izvērtējot savas iespējas, liecina palielināts pieprasījums pēc interneta vietnes RezervēGaldiņu.lv pakalpojumiem.

RezervēGaldiņu.lv darbu uzsāka 2011. gada maijā un kopš tā laika nodrošinājuši vairāk nekā 2 000 rezervācijas Rīgas kafejnīcās un restorānos.

"Sākums bija lēnāks, bet pēdējo mēnešu laikā ievērojami audzis pieejamo rezervāciju skaits, kas nodrošina arī lielāku servisa popularitāti, " atklāj viens no RezervēGaldiņu.lv veidotājiem Kaspars Kangro. "Lielākā aktivitāte bija Valentīna dienā, kad ar mūsu palīdzību romantiskas vakariņas ieturēja vairāk kā 100 pāri, 8.martā rezervāciju skaits ir mazāks." K.Kangro to skaidro ar RezervēGaldiņu.lv mārketinga aktivitātēm, kas vērstas uz gados jauniem latviešiem, kuru vidū Valentīna diena varētu būt populārāka par 8.martu.

RezervēGaldiņu.lv nodrošina ne tikai rezervāciju kādā no 30 Rīgas kafejnīcām un restorāniem, bet arī 20-30% atlaidi no rēķina kopsummas. Šī pakalpjuma cena ir 1,89 lati, kas sāk atpelnīties, rēķinam pārsniedzot Ls 6,30 (ja atlaide ir 30%) vai Ls 9,45 (ja atlaide ir 20%). Ieguvēji no šī pakalpojuma ir abi, jo restorānu apmeklētājiem tā ir iespēja ietaupīt, bet restorānu īpašniekiem - aizpildīt brīvos galdiņus.

Lai arī RezervēGaldiņu.lv pirmo darbības mēnešu rezultāti nav slikti, uzņēmuma veidotājs spriež, ka rīdzinieku aktivitāte varētu būt krietni lielāka. "Iespējams, daudzi RezervēGaldiņu.lv apmeklētāji mūsu nodrošināto pakalpojumu salīdzina ar ierastajiem atlaižu kuponu portāliem, bet tā nevajadzētu darīt. Ar parastajos atlaižu portālos iegādātajiem kuponiem norēķināšanās brīdī var rasties neveikla situācija, turklāt bieži vien daudzi atlaižu kuponu īpašnieki sanāk vienlaikus un ir spiesti gaidīt.
RezervēGaldiņu.lv
gadījumā restorānā jau iepriekš zina, cikos ieradīsieties un jau ir plānojuši rēķinam piemērot atlaidi, tādēļ restorāna apmeklējuma laikā klientam ar viesmīli par cenām nemaz nav jārunā - maltītes beigās tiks atnest rēķins ar jau aprēķinātu atlaidi," teica K. Kangro

Restorānu un kafejnīcu vadītāji RezervēGaldiņu.lv ideju sākotnēji uztvēra visai piesardzīgi, jo piedāvātā 20-30% atlaide tomēr ir gana nozīmīga. Taču pēc sadarbības uzsākšanas, restorānu un kafejnīcu īpašnieki novērtē šī pakalpojuma priekšrocības. "Katram restorānam ir laiki, kuros tas ir mazāk noslogots un, lai segtu dažādas fiksētās izmaksas, atmaksājas piesaistīt klientus, pat ja tiem jāpiešķir atlaide," tā restorānu īpašnieku ieinteresētību skaidro K. Kangro. "Tāpat nav noslēpums, ka RezervēGaldiņu.lv vietni rīdzinieki izmanto kā restorānu katalogu un, pakāpeniski augot mūsu vietnes apmeklētībai, pieaug arī šīs kataloga funkcijas nozīme."

Atšķirībā no vairākiem citiem interneta projektiem, kuros nepieciešams veikt nelielus maksājumus, RezervēGaldiņu.lv šobrīd nevar norēķināties, izmantojot īsziņu no telefona. "Lai arī Latvijas iedzīvotājiem patīk veikt minimaksājumus ar SMS, tie ir neizdevīgi tirgotājam - no samaksātās summas kontā paliek tikai aptuveni puse, kamēr norēķinos ar kredītkartēm vai caur internetbankām saņemam gandrīz pilnu summu. Tādēļ sākotnēji mēģinājām klientus pieradināt norēķināties ar kredītkartēm vai caur internetbanku, bet tagad drīzumā ieviesīsim arī SMS maksājumu, lai paplašinātu potenciālu klientu loku,."atklāj K. Kangro.

Tuvākajā laikā RezervēGaldiņu.lv plāno izveidot arī mobilo telefonu aplikāciju, bet interneta vidē savu servisu nodrošināt arī krievu un angļu valodā. Šeit projekta virzītājiem gan radušās pārdomas par vietnes nosaukumu. "Kad izvēlējāmies zīmolu RezervēGaldiņu.lv, mērķis bija viegli atmiņā paliekošs vārds vai vārdi. Ar latviešu auditoriju mūsuprāt tas ir izdevies, bet cittautiešiem šis nosaukums neapšaubāmi ir par sarežģītu. Par labāko risinājumu vēl domājam, bet diezgan droši, ka krievvalodīgajai auditorijai vietni reklamēsim ar citu nosaukumu," teic K. Kangro, piebilstot, ka risinājums gaidāms jau tuvākā mēneša laikā.

Par projekta nākotni tā veidotājs ir optimistiski noskaņots: "Lai arī joprojām sajūtam nesenās krīzes sekas, RezervēGaldiņu.lv piedāvā līdz šim nebijušu iespēju cilvēkiem palutināt sevi biežāk, apmeklējot lieliskus restorānus. Tāpat šis ir veids, kā restorāniem piesaistīt jaunus klientus. Veiksmīgā darbība līdz šim apliecina, ka vērtīgu pakalpojumu sniedzam gan restorānu apmeklētājiem, gan pašiem restorāniem, tādēļ turpināsim to attīstīt un uzlabot."