Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource44 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource44), Fid:9, Did:0, useCase: 0



Zimolam Lakto tris jauni produkti

Redakcija
Redakcija

Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union paplašinājis raudzēto piena produktu zīmola Lakto klāstu ar trim jauniem produktiem ar viesiecienītākajām garšām. Tagad smiltsērkšķu un klasiskais Lakto, kas ir bijušas vienas no populārākajām garšām 220g un 500g iepakojumos, pieejami arī mazajos 100g iepakojumos, savukārt meža zemeņu Lakto, kas līdz šim bija viena no populārākajām garšām 500g iepakojumā, tagad pieejama ērtai lietošanai 220g glāzītē. Kopumā uzņēmums šogad Lakto zīmolā investējis ap 36 tūkstošiem eiro.

Lakto ir visaugošākais produktu zīmols Food Union portfelī. Šī gada desmit mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pērn, Food Union palielinājis kopējo Lakto noietu Latvijā par 35%. Vislielākais pieaugums ir 220g iepakojumu jeb glāzīšu kategorijā – šogad tas audzis par 107%.

Visu Lakto produktu sastāvā ir augstākās kvalitātes Latvijas piens un vērtīgās L. acidophilus LA-5 un Bifidobacterium BB-12 pienskābās baktērijas, kas to padara par veselīgu un gardu piena produktu ērtai ikdienas lietošanai. Produkti nesatur stabilizētājus, cieti un želatīnu. Kopumā Lakto klāstā ir 15 produkti – piecu veidu garšas vienas porcijas jeb 100g iepakojumos, sešu veidu garšas 220g glāzītēs un četru veidu garšas lielajos 500g iepakojumos.