Kā pareizi vājēt katrai horoskopa zīmei. Produkti, kas obligāti jāiekļauj ēdienkartē

Kā zināms, ir 12 zodiaka zīmes, kur katra no tām pieder kādai no četrām stihijām- Zemei, Gaisam, Ugunij vai Ūdenim. Svarīgi, lai laikā, kad ievērojat diētu, savā ēdienkartē jūs iekļautu produktus, kas palīdz novājēt tieši jūsu zīmes pārstāvjiem. Šie produkti ne tikai palīdzēs atbrīvoties no liekajiem kilogramiem, bet arī saglabās un pat uzlabos jūsu pašsajūtu un veselību.

Drukāt

ZEMES STIHIJA

Cilvēkiem, kas dzimuši Zemes stihijas zīmēs, nepieciešams kalcijs un proteīni kaulu sistēmas stiprināšanai.

Tāpēc astroloģiskajai diētai šo zīmju pārstāvjiem (Vērsis, Mežāzis, Jaunava) jāsatāv no produktiem, kas palīdZ stiprināt kaulus, un tie ir: piens, siers, gaļa, augu olbaltums (vairumā to satur neattīrīti rīsi un pupas).

GAISA STIHIJA

Gaisa stihija saistīta ar nervu sistēmas funkciju sabalansētību un mentālo darbību. Sakarā ar to, zvaigžņu diētai Gaisa zīmēs dzimušajiem (Dvīņi, Svari, Ūdensvīrs) jāiekļauj savā ēdienkartē produkti, kas stimulē smadzeņu un nervu sistēmas darbību: gaļa, sojas produkti, sālījumi, marinādes, kā arī dīgsti, selerija, apelsīni, mandeles.

UGUNS STIHIJA

Uguns zīmēm svarīga ir vielmaiņas stimulēšana un asinsrite. Sekojoši, diētai cilvēkiem, kuru stihija ir uguns (Auns, Lauva, Strēlnieks) obligāti jāsastāv no pārtikas produktiem, kuru sastāvā atrodams E vitamīns. Pie šādiem produktiem pieder saulespuķu sēklas, lasis, zemesriekstu eļļa, diedzētas kviešu sēklas, sēnes, pētersīļi, kabači, sparģeļi, burkāni, brokoļi, avokado, spināti, tītara gaļa.

Uguns zīmē dzimušajiem cilvēkiem jābūt uzmanīgiem ar produktiem, kas bagāti ar holesterīnu, kā arī olām, taukiem un saldējumu- šie produkti nosprosto artērijas.

ŪDENS STIHIJA

Ūdens stihijas pārziņā atrodas gremošanas trakta un izvadorgānu darbība. Tādējādi, astroloģiskajā diētā Ūdens zīmju pārstāvjiem (Vēzis, Skorpions, Zivis) jāiekļauj viegli, dabīgi produkti, kas ir urīndzenoši, kā arī produkti ar augstu kālija saturu, kas palīdzēs no organisma izvadīt lieko ūdens daudzumu un mazinās alerģiskās reakcijas: zemenes, sparģeļi, melone, banāni, mandeles, kartupeļi, sezama sēklas, saulespuķu sēklas, tuncis, redīsi, selerija, gurķi, pētersīļi, pupiņas un auzu pārslas.

Ieskaties! Noderīgi!

Grāmatas Diedzējumi uzturā, ko izdevis Apgāds Zvaigzne ABC, autore Anna Vigmora gadu desmitiem ir bijusi ievērojama autoritāte dabiskās veselības un atveseļošanās jomā. Savu mūžu viņa ir veltījusi cilvēku izglītošanai, mācot par dabiskas, dzīvas pārtikas labvēlīgo ietekmi uz veselību. Vigmora, kas pēc izcelsmes ir lietuviete, daudzus gadus eksperimentējusi, lai atrastu, kā vienkārši un lēti izaudzēt veselīgus, barības vielām bagātus augu valsts produktus un kā no tiem pagatavot ēdienus un dzērienus. Viņa sarakstījusi vairāk nekā piecpadsmit grāmatu, tostarp arī grāmatas “Diedzējumi uzturā” un “Hipokrata diēta”.

Grāmatā izskaidrots, kāpēc dīgsta stadijā auga uzturvērtība ir pati augstākā, padarot katru sēkliņu par ārkārtīgi koncentrētu pārtikas produktu. Uztura pētniece Anna Vigmora atklāj šīs lieliskās pārtikas noslēpumus. Dīgsti ir dzīvs uzturs, kas organismā rada sārmainu vidi, turklāt dīgstos negaist vitamīni un uzturvielas, salīdzinot ar lielveikalā nopērkamiem dārzeņiem, kuri sāk zaudēt uzturvielu bagātību uzreiz pēc to novākšanas. Diedzējumi nostiprina cilvēka imūnsistēmu, veicina vielmaiņu un palielina enerģiju. Pavisam vienkārši var izdiedzēt griķus, kviešu graudus, Ķīnas pupiņas, lēcas, redīsu sēklas, lucernas sēklas un daudzas citas sēklas un graudus. Arī izmērcētos riekstos pamostās dzīvības spēks. Izmantojot diedzējumus, ikvienam ir iespēja papildināt savu ēdienkarti ar dzīvo uzturu visa gada garumā!

Lasiet šo grāmatu un uzziniet, kas ir būtisks, lai diedzētu sēklas un gūtu maksimālu labumu no tiem.

Drukāt

Tev jābūt autorizētam,