Vingrošana sejai jeb kā kļūt jaunākai par vismaz 10 gadiem

Drukāt

Izskaties nogurusi? Noslīdējuši lūpu kaktiņi vai varbūt vaigiem nav senā apjoma? Sāc nodarboties ar sejas muskuļu vingrināšanu! Tikai 10 minūtes katru dienu un jau pēc mēneša tava seja iegūs jaunavīgāku izskatu!

Vingrošana sejai jeb kā kļūt jaunākai par vismaz 10 gadiem

Cilvēka sejai ir ap 60 dažādu muskuļu, taču tikai nelielu daļu no tiem mēs mēdzam izmantot- ēdot, runājot, smejoties vai dusmojoties. Pārējie muskuļi pamazām kļūst slābanāki un sāk noslīdēt. Āda virs tiem novīst un seja zaudē to apveidu, kas raksturīgs jaunībai.

Par vingrošanu ķermenim, protams, visi ir dzirdējuši, taču šis raksts būs par vingrošanu sejai, kuru savulaik izstrādājis vācu plastiskais ķirurgs Reinholda Bencs. Viss sākās ar to, ka viņš pamanīja satriecošu starpību starp savas mīļotās (četrdesmitgadīgas balerīnas) figūru un seju. Viņas figūra bija tikpat skaista un vingra kā jaunām meitenēm, taču seja, diemžēl, nodeva tās īsto vecumu. Un tad Bencs aizdomājās: kāpēc gan seja kļūst vecāka ātrāk nekā ķermenis? Patiesībā atbilde ir vienkārša- balerīnas ķermenis pastāvīgi tika pakļauts fiziskai slodzei. Atlika vien tādām pašām slodzēm pakļaut seju.

Kopš tā laika pagājis daudz gadu un, šķiet, sejas vingrošanai, bijušas visas iespējas kļūt par populāru vingrošanas veidu. Spriediet paši: tikai 10 minūtes dienā trīs nedēļu garumā- un sejas ovāls uzlabojas, uzacis tiek piepaceltas, ievērojami samazinās sīkās grumbiņas pie mutes. Vai tad nav brīnumaini? Tomēr, lai cik tas dīvaini nebūtu, daudzas sievietes vēl joprojām nav pat neko dzirdējušas par sejas vingrošanu.

Pati labākā sejas vingrošanas īpašība ir tāda, ka ar to nodarboties var jebkura sieviete, arī tā, kuras dienas režīms un darba grafiks ir ļoti intensīvs. To var darīt sēžot pie datora, braucot pie auto stūres, lasot grāmatu vai auklējot bērnu. Vingrot var pirms gulētiešanas gultā vai pedikīra laikā skaistumkopšanas salonā. Un nav nepieciešams absolūti nekāds sporta inventārs. Sejas vingrošanā vienīgais nepieciešamais ir jūsu pirksti. Tie veicina pretspēku, kas nepieciešams, lai muskuļi labāk strādātu un kļūtu spēcīgāki.

Tad nu sāksim!

Iedarbības zona: sejas apakšējā daļa

Savelc roku dūrē un un novieto zem zoda. Izbīdot uz priekšu un leju apakšžokli, 20 sekundes izdari spiedienu uz roku, cenšoties to atbrīvot. Vingrojumu atkārto 3 reizes.

Šī vingrojuma rezultātā nostiprinās sejas ovāls, izzūd dubultzods. Vingrojumā iesaistās arī kakla muskuļi, līdz ar to āda virs tiem tiek tonizēta un kļūst elastīgāka

Iedarbības zona: vaigi

Labās rokas visus piecus pirkstus piespied pie sejas vaigu zonā. Lielo pirkstu- uz vaiga apaļuma, pārējos- virs tā uz vaiga kaula. Uz vienu minūti sasprindzini vaiga muskuļus (smaidi). Ar pirkstiem radi pretspēku muskuļiem, cenšoties atgriezt vaigu sākuma stāvoklī.
Atkārto vingrojumu ar kreiso roku un vaigu.

Šī vingrojuma rezultātā izlīdzinās sīkās grumbiņas ap muti, tiek pacelti lūpu kaktiņi, uzlabojas vaigu forma. Pie viena, pateicoties smaidīšanai, organisms izstrādā laimes hormonus- serotonīnu un endorfīnu.

Iedarbības zona: lūpas un vaigi

Plati, sasprindzinot muskuļus, pasmaidi, vispirms tuvinot deniņiem labās puses vaigu, pēc tam kreisās puses vaigu. Atkārto vairākas reizes. Pēc tam tāpat pielietojot piepūli, izpūt elpu vispirms caur labās puses mutes kaktiņu, pēc tam- caur kreisās puses mutes kaktiņu. Atkārto 20 reizes. Visbeidzot, ar puspievērtām lūpām, sasprindzinot muskuļus, 15 reizes noskūpsti rokas pirkstus.

Šī vingrojuma rezultātā, pateicoties intensīvai asins pieplūdei vaigos un lūpās, tās izskatīsies pilnīgākas. Bez tam, vingrojuma laikā, dziļākajos ādas slāņos sāk izstrādāties kolagēns un elastīns.

Iedarbības zona: lūpas

Savelc lūpas O burta formā. abu roku lielos, vidējos un rādītājpirkstus novieto abās pusēs mutei. Un tagad mēģini it kā izvirzīt lūpu kaktiņus uz āru un uz deniņiem, vienlaicīgi ar pirkstiem radot pretspēku. Atkārto ne mazāk kā 30 reizes.

Šī vingrojuma rezultātā tiek pacelti lūpu kaktiņi un lūpas iegūst skaistu formu.

Iedarbības zona: deniņi, piere, ārējie acu kaktiņi

Ar abu roku pirkstiem minūti vai divas minūtes pamasē pieres un deniņu zonu, lai atslābinātu muskuļus šajās zonās. Pēc tam pamēģini pakustināt ausis. Tev jāsajūt, kā āda deniņu zonā sāk kustēties- no sejas uz pakauša pusi. Atkārto kā minimums 20- 30 reizes.

Šī vingrojuma rezultātā izlīdzinās āda deniņu un pieres zonā, samazinās "Vārnu kājiņas".

Iedarbības zona: piere, plakstiņi

Ar atvērtām acīm paskaties uz augšu, uz leju, pa labi, pa kreisi. Atkārto vairākas reizes. Tagad piever acis. Piespied pie acu iekšējiem kaktiņiem (pie virsdegunes) "zeltnešus', savukārt, rādītājpirkstus- pie acu ārējiem kaktiņiem. Plati atver acis- tā, lai sajustu muskuļu kustību zem pirkstiem. Atkārto ne mazāk par 20 reizēm.
Visbeidzot, ar pirkstgalu spilventiņiem nofiksē muskuļus uz pieres. Tagad pacenties pacelt uzacis, it kā vēlētos pārvarēt roku pretestību. Atkārto šo kustību 15 reizes.
Svarīgi: šajā pēdējā kustībā rokām ir jāņem virsroka. Neļauj uzacīm pacelties. Citādi vingrojuma efekts būs pretējs vēlamajam. Tu taču nevēlies grumbu uz pieres!?

Šī vingrojuma rezultātā nostiprinās plakstiņu muskuļi, skatiens kļūst vairāk atvērts. Stingrāki kļūst pieres muskuļi un tiek piepaceltas uzacis.

...Bet tā balerīna (viņas vārds ir Eva Hoffman), kuras dēļ iemīlējies doktors Reinholds Bencs izdomāja vingrošanu sejai, nodzīvoja līdz sirmam vecumam, un, raugoties viņas sejā, neviens nevarēja noteikt sievietes patieso vecumu.

Laba lieta tomēr tāda vingrošana!

Noderīgi!

Intensīvā facercise. Tonizējoši vingrinājumi sejai

Kerolas Madžo izstrādātā iedarbīgā tonizējošo sejas vingrinājumu programma Facercise ® tūkstošiem cilvēku palīdzējusi iegūt jauneklīgu izskatu bez plastiskās ķirurģijas, ķīmiskiem ādas attīrīšanas līdzekļiem vai toksisku vielu injekcijām. Viņu uzskata par vislielāko autoritāti sejas vingrinājumu jomā.

Vingrinoties tikai astoņas līdz desmit minūtes divreiz dienā, jūs varat gūt lieliskus rezultātus:
• izlīdzināt ādu acu apvidū
• samazināt pietūkumu un tumšos lokus zem acīm
• paaugstināt uzacu līniju
• nostiprināt vaigus
• noapaļot lūpas un pacelt mutes kaktiņus
• nogludināt krunciņas
• nostiprināt visu kakla zonu un žokļu kontūru.

Kerola Madžo savā grāmatā arī sniedz padomus par dabiskajiem skaistumkopšanas līdzekļiem un metodēm un stāsta, kā ar intensīvās Facercise ® palīdzību mazināt neprasmīgi veiktu citu sejas atjaunošanas procedūru sekas.

Jautājiet grāmatu Zvaigzne ABC grāmatnīcās!

Tev jābūt autorizētam,