Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Pieci veidi, kā dubultot savus ienākumus pārdošanā

Redakcija
Redakcija

Šīs, droši vien, ir visiem zināmas patiesības. Taču mēdz teikt, ka atkārtošana ir zināšanu māte.

1. Dubultojiet zvanu skaitu
Pirmais ir vienkārši dubultot zvanu skaitu. Bieži telemārketinga semināros pārdevējiem tiek uzdots jautājums, vai viņi varētu dubultot zvanu skaitu? Un vienmēr atrodas kāds, kas atbild, ka varētu gan, ja tas būtu ļoti nepieciešams. Faktiski, ja jūs variet dubultot zvanu skaitu, tad dariet to. Dubultojiet skaitļus un būs vairāk darījumu.
Ja tas nav reāli, tad jāpaaugstina savas profesionālās iemaņas.

2. Sasniedziet mērķi biežāk
Otrais variants ir vairāk kontaktēties ar cilvēkiem. Piemēram, parasti jūs dienā piezvanāt 15 klientiem, bet runājat ar 7, taču ja jūs zvanītu 20 klientiem un runātu ar 9 vai 10? Visbiežāk pārdevēji domā, ka nekas īpašs nenotiks. Taču tā tas nav.
Ja jūs dienas beigās esat izdarījis lieku tālruņa zvanu, tas maina ļoti daudz. Viens cilvēks nozīmē 200 gadā...un tas ir daudz. Katru dienu, kad jūs jau gribat doties no ofisa prom, neatkarīgi no laika, piezvaniet un runājiet ar vēl vienu cilvēku.
Jums nav nepieciešams piezvanīt 1000 cilvēkiem, sākumam var pietikt kaut vai tikai ar vēl vienu papildus zvanu dienā. Padomājiet, kā līdzīgas izmaiņas varētu ietekmēt jūsu skaitļus.

3. Norunājiet vairāk tikšanās
Trešais variants iekļauj sevī vairāk tikšanos ar klientiem. Citiem vārdiem, tā vietā, lai norunātu vienu tikšanos dienā, jūs varētu sarunāt divas vai trīs tikšanās. Tiklīdz palielina tikšanos skaitu, noteikti palielināsies jūsu pozitīvais rezultāts un jūs kļūsiet veiksmīgāks. Kaut vai, ja sākumam norunājiet vismaz par vienu tikšanos ar klientiem dienā vairāk, iespējamie ieņēmumi var būt neticami.

4. Noslēdziet vairāk darījumu
Vispirms jums jāzina, kāds ir jūsu darījumu noslēgšanas reitings. Pieņemsim, ka tas ir 1 no 7. Tas nozīmē, ka no katrā 7 tikšanās reizēm jūs noslēdzat vienu darījumu. Kas būtu, ja jūs uzlabotu rezultātu? Piemēram, jūs varētu noslēgt 1 darījumu no 5 tikšanās reizēm, satiekot tikpat daudz cilvēku šī uzlabojuma laikā.

5. Iegūstiet vairāk naudas par katru darījumu
Pat paliekot pie tāda paša noslēgto darījumu skaita, jūs varat vienkārši palielināt pārdotā pakalpojuma summu katram klientam. Ja par katru darījumu būtu iespējas iegūt 2 reizes lielāku naudas summu, jūs vismaz teorētiski varētu palielināt savus ienākumus.

Un tagad pierakstiet savus skaitļus un izvērtējiet tos. Neapstājieties, neatlaidība ir viena no pamata vērtībām pārdošanas veiksmei.

Paskatīsimies tuvāk. Ja pārdevējs parunājis ar vēl vienu cilvēku dienā, sarunājis par vienu tikšanos vairāk, noslēdzis par vienu darījumu vairāk, viņš nešauboties palielinās arī ienākumus.

Ja vēlaties būt veiksmīgs pārdevējs, jums jāsaprot, ka pat mazākās izmaiņas var dot milzīgu iespaidu uz jūsu karjeru.

Autors: Armands Ābelītis
„Perfect Sales” Direktors
Pārdošanas, klientu apkalpošanas un menedžmenta apmācību programmu autors un pasniedzējs.