Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource121 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource121), Fid:380, Did:0, useCase: 0


7 cilvēka īpatnības, kas var daudz pastāstīt par viņu

Redakcija
Redakcija

Kas tu esi? Vai vari godīgi un bez vilcināšanās atbildēt uz šo jautājumu? Ikvienam piemīt vairākas svarīgas pazīmes, īpašības, kas par viņu daudz pasaka apkārtējiem. Tās labāk iepazīstot, varam saprast, kā mūs redz citi, un labāk iepazīt sevi.

Ko tikai cilvēki nedara, cenšoties sev atbildēt uz galveno jautājumu - kas viņi patiesībā ir: dodas pie psihologa, pēta ģimenes vēsturi, pilda neskaitāmus testus un aizpilda visu veidu anketas. Tas viss ir nepieciešams, svarīgs un pareizs, taču bieži vien mēs ignorējam acīmredzamās norādes. Lūk, dažas no tām.

1. Ārējais izskats

Tas, kā izskatāmies, ir svarīga atslēga tam, kas mēs esam, tas ir mūsu personības atspoguļojums. Apģērbs un ārējais tēls pavēsta par mums stāstu - atliek tikai saprast, tieši kāds tas ir. Vienkāršs vingrinājums: dažos vārdos apraksti savu izskatu.

Vai tev patika tas, ko dzirdēji? Vai tas atspoguļo tavu iekšējo pasauli? Ja tā, lieliski. Ja nē, padomā, ko tieši vēlies mainīt, kādas personības iezīmes vēlies atspoguļot un kā to izdarīt.

Dažreiz pietiek ar minimālām izmaiņām – mainīt matu griezumu vai matu krāsu, apģērba krāsu gammu vai aksesuāru stilu, lai pilnībā pārveidotos.

2. Kā sajūti sevi apkārtējā telpā

Klīniskā psiholoģe Karena Nimmo stāsta, kā viņa reiz nolēma pastaigāties pa ielu kopā ar klientu - vienkārši lai saprastu, kā viņš sevi izjūt.

Viņas kabinetā vīrietis jutās diezgan mierīgi un nebija sasprindzis, bet atrodoties uz ielas viņš it kā sarāvās, sāka uzvesties savādi un pat izaicinoši reaģēja uz garāmgājēju skatieniem.

Tas, kā staigājam un kā izturamies, var daudz par mums pastāstīt: piemēram, vai esam pārliecināti par sevi. Labā ziņa ir tā, ka, mainot uzvedību, varat mainīt arī savu pašvērtējumu.

3. Attieksme pret apkalpojošo personālu

Viesmīļi restorānos, reģistratūras darbinieki, stjuartes - komunicēšana ar viņiem ļoti daudz atklāj par cilvēku. Kā izturies pret cilvēkiem, kas tevi apkalpo? Vai izrādi nepacietību? Pasīvo agresiju? Tu flirtē? Vai esi pieklājīgs? Vai cieni tos, kuriem maksā par pakalpojumiem? Apkārtējie cilvēki var daudz pastāstīt par tevi, novērojot šādās situācijās.

4. Kā dari to, kas patīk

Vai esat kādreiz vērojuši cilvēkus, kuri patiesi aizrāvušies ar savu nodarbi? Šķiet, ka pārējā pasaule viņiem vienkārši pārstāj eksistēt. Viņi ir koncentrējušies, uzmanīgi un savākti. Kā tas notiek ar tevi? Ja varētu novērot sevi, ko tu redzētu? Vai tev patiktu tas, ko redzēji?

5. Komunikācija ar tiem, kas nonākuši grūtībās

Kā izturies pret tiem, kas stāsta par problēmām, it īpaši pret tuviniekiem? Vai proti klausīties un atbalstīt, ieskaut ar siltumu un uzmanību? Vai arī turpini domāt par kaut ko savu un slepus ielūkojies pulkstenī?

6. Uzvedība brīžos, kad esi emocionāli viegli ievainojams

Vai tu ļauj savām jūtām vaļu? Vai raudi skaļi? Smejies tā, ka vēders sāk sāpēt? Trīci aiz nepacietības, zaudē savaldību? Karena Nimmo atceras vēl vienu klientu, kurš nemaz nesmējās: viņš 13 gadu vecumā, kad māte nomira, aizliedza sev visas emocijas un pat kā pieaugušais baidījās "nomest bruņas".

7. Kā tiec galā ar grūtībām

Dzīve var būt skarba: kā bangojošs okeāns - dažreiz mētā mūsu laivu pa viļņiem, un dažkārt to pilnībā apgāž.

Ko dari šādos gadījumos? Sastingsti? Reaģē pārāk emocionāli? Aizvainojumu glabā sevī? Vēlies atriebties? Norobežojies no visas pasaules? Vai varbūt, gluži pretēji, atbalsti sevi un palīdzi sev piecelties? Sakopo spēkus un sāc visu no jauna? Padomā par to.