Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource121 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource121), Fid:143, Did:0, useCase: 3


TOP 5 reklāmas šedevri festivālā "Kannu lauvas"

Redakcija
Redakcija

Aizvadīts pasaulē nozīmīgākais reklāmas festivāls "Kannu lauvas", kur ik gadu satiekas tūkstošiem cilvēces radošāko prātu un emocijas sit augstu vilni. Tagad, kad kaislības rimušās, centāmies noskaidrot, kuri tad šogad Kannās bija pārsteidzošākie un aizraujošākie reklāmas šedevri, ko vērts noskatīties ikvienam.

Pārdomās dalās ilggadējs festivāla apmeklētājs, "Golden Hammer" padomes priekšsēdētājs Andris Blaka un festivāla oficiālā pārstāvja Latvijā portāla "Inbox.lv" pārdošanas vadītājs Andis Kulinskis.

1. Apspēlē leģendu par Trojas zirgu

Kā panākt, lai tevi reklamētu konkurents? Aizsūtot viņam Trojas zirgu! Sengrieķu mītu izcili apspēlējusi Vācijas radošā aģentūra "Jung von Matt/Neckar", veidojot mārketinga kampaņu kurjerpasta gigantam DHL. Vairākiem uzņēmuma konkurentiem kā pasta sūtījums tiek piegādātas lielas melnas kastes - brīdī, kad kastes nonāk uz izvadāšanas ratiņiem, uz tām negaidīti parādās uzraksts "DHL is Faster" ("DHL ir ātrāks"). Kā tas iespējams?


2. "Volvo Trucks" reklāma - īsts grāvējs

Zviedrijas radošās aģentūras "The Forsman & Bodenfors" meistardarbs, kas kļuva par Kannu grāvēju. Skanot dziedātājas Enjas kompozīcijai "Only Time", Holivudas spīdeklis, asa sižeta filmu aktieris un austrumu cīņu speciālists Žans Klods van Damme izpilda savu līdz šim iespaidīgāko triku - špagatā balansē starp diviem "Volvo" kravas automobiļiem, kājas balstīdams uz to sānu spoguļiem. Nudien episks skats - mūsdienu Leonardo da Vinči! Īsfilma, kuras mērķis ir parādīt dinamiskās stūrēšanas sistēmas stabilitāti un precizitāti, ar vairāk nekā 74 miljoniem skatījumu jau kļuvusi par visu laiku skatītāko autobūves kompānijas reklāmu vietnē "Youtube".


3. Mīlējies, nevis karo!

Aģentūras "BBH London" radīts šedevrs, kas reklamē vīriešu dezodorantu zīmola "Axe" jauno līniju, uzrunājot auditoriju caur slaveno pretkara saukli "Make love, not war" ("Mīlējies, nevis karo"). Hipnotisks vizuāls skaistums ar erotikas dzirksteli, ko uz kopējā pelēkā karadarbības fona uzšķiļ blondās meitenes spilgti sarkanās lūpas un smailpapēžu kurpes. Noskatoties reklāmu, vairs nav šaubu - skaistums izglābs pasauli!


4. Luksusa zobu bakstāmie kociņi

Luksusa zīmolu veikala "Harvey Nichols" reklāma Londonas aģentūras "adam&eveDDB" izpildījumā.. Satriecoši labi dialogi, intonācijas, mīmika. Un, protams, luksusa zobu bakstāmie kociņi! Iespējams, viena no visu laiku labākajām un atmiņā paliekošākajām Ziemassvētku reklāmām.

A Harvey Nichols Christmas 2013—Sorry, I...

5. Ziepju operas "Dalasa" reklāmas triumfs

Drosmīga slavenās ziepju operas "Dalasa" reklāmas kampaņa. Medijos izziņo, ka leģendārā amerikāņu seriāla varoņi - bagātie Teksasas naftas biznesa īpašnieki Jūingi - ir izveidojuši kompāniju "Ewing Energies" un atvēruši reālu degvielas uzpildes staciju Ņujorkā, kur degviela maksā daudz lētāk nekā pie citur. Visa pilsēta ir sacelta kājās - tūkstošiem cilvēku traucas pirkt lēto degvielu, bet neeksistējoša kompānija pilnībā sagrauj konkurentus. Šīs kampaņas uzvara ir milzīga mediju uzmanība un straujš reitingu kāpums TV kanālam ’’TNT’’ , kas izrāda seriālu ‘’Dalasa’’.