Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1), Fid:326, Did:0, useCase: 0

Daudziem būs pārsteigums, ka kaut kas tāds notiek mūsu debesīs!

Redakcija
Redakcija

Noteikti, katrs reiz ir dzirdējis teicienu: „Agrāk saule spīdēja spožāk, zāle bija zaļāka un debesis zilākas!” Diemžēl šodien es gribu apgalvot, ka šim teicienam ir gauži patiess vēstījums.

Šajā sakarā gribu aicināt aizvērt acis un pamēģināt atcerēties kādas debesis bija agrāk. Pēc tam atvērt acis un savā ikdienā pavērot kādas tās ir tagad. Jāteic, ka bieži mēs nemaz neredzam, kas tur augšā īsti notiek, jo zemākā slāņa mākoņi mums neļauj saskatīt patiesību, taču, brīžos kad mākoņi pašķiras, debesīs ļoti bieži var ieraudzīt lidmašīnu atstātās strīpu strīpas. Pie tā, ka lidmašīnas aiz sevis atstāj baltas astes, mēs esam pieraduši. Esam skolā mācījušies kāpēc tas tā notiek, tādēļ lielajam vairumam cilvēku nepavisam nešķiet, ka te, iespējams, būtu iemesls uztraukumam. Taču, lai kā es censtos, es nekādi nevaru atsaukt atmiņā situācijas, kad pirms vairākiem gadiem, šīs lidmašīnu atstātās astes vienlaicīgi būtu bijušas tik daudz un tās saglabātos tik ilgi. Tātad, nākas secināt, ka šodien lietas notiek savādākas ne kā agrāk un, iespējams, tās ir pilnīgi citas. Tāpēc, loģiski, man rodas jautājums: „KAS ĪSTI NOTIEK?”

Pēc Latvijas atbildīgo amatpersonu domām šajā ziņā viss ir kārtībā- gaisa satiksme tiek kontrolēta atbilstoši Latvijas likumdošanai un tās strīpas tur augšā ir tās, kas aiz lidmašīnām rodas kondensāta rezultātā.
Ai, kā gribētos tam ticēt!!! Bet loģiskais saprāts un iekšējā balss saka, ka tas, ko redzu debesīs nav viss tik nevainīgs. Bez tam, akla uzticēšanās Latvijas valsts amatpersonām man ir zudusi, jo nemaz tālu nav jāmeklē piemēri, kad iedzīvotājiem svarīga informācija tika noklusēta vai sniegta nepatiesa, nomierinoša. Tādēļ, sekojot krievu teicienam- „doverjai no proverjai”, es meklēju un uzzināju lūk ko.

Ir tāda ”Global skywatch” grupa, kurā apvienojušies domubiedri no visas pasaules valstīm, un tās aktīvistiem ir pavisam cits šo strīpu rašanās izskaidrojums. Viņi šajās debesu parādībās saskata milzīgu globālu problēmu. Viņi vēro, redz, kas notiek un nav ar to mierā, jo saprot, ka tā ir netaisnība, ka tas kaitē cilvēkiem, kaitē visai apkārtējai videi, dzīvajai dabai, ekoloģijai, absolūti visam. Un proti - viņi šajā gadījumā runā par „ķīmiskajām trasēm”. No parastajām lidmašīnu atstātajām kondensāta trasēm tās atšķiras ar to, ka nepazūd dažu minūšu laikā, bet izplešas pa debesīm, veidojot mākoņiem līdzīgu masu. Šīs trases, zilās debesis padara pelēcīgas, netīras vai pārklāj ar baltu, plānu plīvuru.



Par „ķīmiskajām trasēm” (angliski CHEMTRAILS) tās iesauca tautā. Patiesībā tas ko mēs redzam, iespējams, ir Ģeoinženierija, un tā ir viena no visslēptākajām programmām pasaulē. Ģeoinženierija ir klimata inženierzinātnes. Tas ir kopīgs termins, lai apzīmētu liela mēroga iejaukšanos zemes agroķīmiskajos procesos ar mērķi pretdarboties globālās sasilšanas potenciālam. Šajā sakarā it kā, lai novērstu zemes sasilšanu, gaisā tiek no lidmašīnām izsmidzinātas ķīmiskas vielas, kas veido debesīs dūmaku. Šī dūmaka darbojas tā, ka dienā aiztur un atstaro atpakaļ kosmosā daļu saules enerģijas. Rezultātā zeme, pateicoties tai, nesaņem visu saules enerģiju. Pasaulē ir zinātnieki, kas iebilst pret šādu darbību, jo uzskata, ka tā tieši veicina zemes sasilšanu, veidojot mākslīgu siltumnīcefektu. Lieta tāda, ka, pēc viņu uzskatiem, šī te pati dūmaka kalpo gluži kā sega zemei un naktī neļauj aiziet atpakaļ kosmosā siltumam, kurš dienā ir nonācis uz zemes- kā rezultātā zeme nespēj atdzist. Mums grib iestāstīt, ka siltumnīcefekts veidojas CO2 iespaidā, bet patiesībā CO2, iespējams, ir sekas nevis iemesls.

Kāpēc, iespējams, tas notiek pie mums?
2005. gada 16. februārī stājās spēkā Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) Kioto protokols, kas ir starptautiska vienošanās starp valstīm ar mērķi cīnīties ar klimata izmaiņām. Latvija, līdzīgi kā lielākā daļa pasaules valstu, ir uzņēmusies pildīt starptautiskās saistības globālo klimata pārmaiņu novēršanai. Saskaņā ar šo Kioto protokolu Latvijai jāpilda šī protokola nosacījumi. Protokola pirmais termiņš beidzās 2012. gadā. Taču tagad tas ir pagarināts līdz 2020. gadam. Sabiedrība ir informēta, ka šī protokola ietvaros valstīm ir jāievēro co2 izmešu emisijas un kvotas, bet, iespējams, tiek slēpts tas, ka, aktīvi tiekam un tiksim indēti no gaisa, jo kā trešā papildus alternatīva, cīņai ar klimata izmaiņām, iespējams, tiek pielietota ģeoinženierija.

Kāpēc ģeoinženierija ir tāds bubulis?
Tāpēc, ka tās ietvaros tiek strādāts pie mākslīgo laika apstākļu radīšanas. Šajā sakarā ar lidmašīnām gaisā tiek izsmidzinātas ķīmiskas vielas, kuru sastāvi ir dažādi, jo ir dažādi mērķi- lai radītu mākoņus, lai radītu miglu, lai radītu lietu un ir tādas vielas, kas darbojas tā, lai savukārt lietus nebūtu. Šīs vielas ir gan pulvertipa, kas aiz sevis atstāj baltās, garās strīpas, gan šķidru aerosolu veidā, kas izgaist ātrāk. Ņemot to vērā, šobrīd par ķīmiskajām trasēm vairs nevar teikt, ka tās ir tikai tās garās, kas paliek un īsās tās nav.



Pilnīgi piekritīšu tam, ka iespēja, cilvēkam ietekmēt laika apstākļus, var šķist ļoti noderīga un nevainojama. Šajā sakarā man atmiņā ir palikušas Olimpiskās spēles Maskavā 1980. gadā, jo to atklāšanas ceremonijas laikā saulaini un jauki laika apstākļi tika nodrošināti mākslīgi ar lidmašīnu palīdzību. Toreiz, ziņās dzirdot šādu faktu, man tas izklausījās kā brīnums un kaut kas īpašs.
Žēl, bet mākslīgo laika apstākļu gadījumā nav labuma bez ļaunuma. Šīs medaļas otra puse ir tāda, ka izsmidzinātās ķīmiskās vielas pēc tam nonāk augsnē, ūdeņos, gaisā ko elpojam un lieki piebilst, ka tās ir ļoti indīgas un kaitē visam dzīvajam.

Rodas jautājums- ja šīs darbības nodara ļaunumu cilvēcei, tad kāpēc tās tomēr lieto un galvenais, kas lieto? Loģiski padomājot, nākas secināt, ka, iespējams, to lieto tie, kam ir nauda un vara, un, kas vēlas kontrolēt pasauli. Lieto tāpēc, ka tas viņu rokās ir milzīgs instruments ar ko panākt sev vēlamo rezultātu. Tas, kurš var kontrolēt kur sakrājas mitrums un kur tas nokrīt lietus vai citas formas piem., sniega veidā , tas patiešām var visu, jo var vadīt laika apstākļu sistēmu.

Ieskatam sniegšu dažus piemērus:
Ja māk kontrolēt laika apstākļus, var iegūt priekšrocības pār pretinieka spēkiem. Piemēram, laika apstākļus var izmantot kā līdzekli, lai attīrītu savu lidlauku no ledus, miglas, sliktiem laika apstākļiem. Ja mēs varam lidot, bet ienaidnieks nevar tā ir liela armijas priekšrocība. Var izveidot tik sliktas laika apstākļu sistēmas, kad nav iespējams veikt kara darbību un ienaidnieks nevar pārvietoties savā vidē, izmantot ceļus, tiltus. Ja jums ir atbilstoša tehnika, bet pretiniekam nav, jūs varat uzsūtīt piem., vētras fronti. Karš un laika apstākļi vienmēr ir bijuši cieši saistīti, jo laika apstākļi vienmēr ir bijuši stratēģiskā ideja. Faktori kontrolējoši kara vidi dod lielu priekšrocību. Vājinot ienaidnieku uz brīdi, kad tiek izdarīts pirmais šāviens, var pat vinnēt karu.

Laika apstākļus var izmantot kā slepeno ieroci. Izmainot ierasto klimatu, var iznīcināt ražu, apstādināt pārtikas produktu ražošanu. Rezultātā atņemt ienaidniekam pārtikas produktus un destabilizēt viņa iedzīvotājus. Ja ļaudis cietīs badu, tie kļūs aizvainoti, ļauni un viņiem nepatiks tas, kas notiek. Šādā veidā var radīt situāciju, kad cilvēki valstī rīko sacelšanos pret savu valdību, un kāds cits tiek aicināts ieviest kārtību.

Projekti par laika apstākļu vadīšanu attiecas arī uz pārtikas produktu ražošanu vai uz pārtikas produktu ražošanas kontroli. Ir aizdomas, ka pasaulē lielākais ĢMO sēklu ražotājs ir ieinteresēts tādu laika apstākļu radīšanā, kas iznīcinātu dabiskās sēklas, un kā alternatīvu tas tad piedāvātu sēklas ar ĢMO, kas ir noturīgas pret konkrētiem laika apstākļiem.

Mākslīgo Laika apstākļu izmantošanā ieinteresētas varētu būt arī lielās farmācijas kompānijas, kurām arī te, iespējams, saskatāms savs labumiņš.



Šodien mēs bieži varam vērot skatu, kad debesis ir vienos švīku krustos un lidmašīnas nepagurdamas turpina tās švīkot ar vien ciešāk. Tādās reizēs man nerodas ne vismazāko šaubu, ka šīs līnijas tiek veidotas mērķtiecīgi, apzināti un tās nepavisam neveidojas nejaušas sakritības rezultātā. Šo pārliecību apstiprina fakts, ka šo lidmašīnu lidojumi ir slepeni lidojumi. „Global skywatch” grupas aktīvisti zina stāstīt, ka šo lidmašīnu maršruti ir ļoti savdabīgi, tie netiekot atspoguļoti un par viņām nevar ne ko noskaidrot. Šīs lidmašīnas nelido taisnā līnijā, bet lido turp un atpakaļ, zīmējot debesīs sietu, režģi.

Kāpēc tas ir vajadzīgs?
Jo ar metāliem un ķīmijām piesātināta atmosfēra kļūst vadāma ar tādām iekārtām kā HAARP (High Frequency Active Auroral Research Program). Tā ir augstas frekvences iekārta, kas raida augstas frekvences signālus. Ar lidmašīnām izsmidzinātie, mākslīgi radītie mākoņi, kalpo kā elektrības vadi, kas noraida tālāk šīs frekvences. Tādā veidā ar HAARP mākoņi tiek vadīti uz konkrētu vietu.

Vai dzirdot šo, nesāk šķist aizdomīgi netipiskie laika apstākļi, kas visā pasaulē ik pa laikam pārsteidz un liek mums brīnīties?

Raksts ir tapis pamatojoties uz novērojumiem dabā un informāciju, kas ir pieejama interneta resursos, un kurai es sliecos piekrist. Skeptiķiem gribu teikt tā- Dievs dod, lai tas viss nebūtu patiesība un ko tad, ja tomēr jā? .....

     [+] [-]

, 2015-05-30 17:45, pirms 5 gadiem
Uz vienu paranoīdu jau atstāja ietekmi.
Follija cepurīts būs glabiņš.