Skaistumam un atpūtai – galvenie vadmotīvi dāvanas izvēlē māmiņai

Drukāt

Iecienītākās Mātes dienas dāvanas ir skaistumkopšanas produkti, modes aksesuāri, saldumi, un sporta ekipējums ģimeniskām brīvdienām dabā un, protams, ziedi – liecina tirdzniecības parka (t/p) “Alfa” veikalu sniegtā informācija. Tāpat pieprasītas ir arī simboliskas dāvanas ar individualizētiem uzrakstiem un vēlējumiem Māmiņdienā.

Skaistumam un atpūtai – galvenie vadmotīvi dāvanas izvēlē māmiņai

“Māmiņdiena ir vieni no gada sirsnīgākajiem svētkiem. Tā ir diena, kad patiesi pateikts labs vārds vai uzdāvināts ziedu pušķis iepriecina vistuvāko cilvēku – mammu. Kā liecina mūsu tirdzniecības parka veikalu sniegtā informācija – atpūta, kopā pavadīts laiks ar ģimeni un tuvāko uzmanība ir jo īpaši svarīga. Nereti tieši Māmiņdienā dēli biežāk atver auto durvis, ģimenes kopīgi ietur maltīti restorānā vai apmeklē kino. To arī novēlu – ikkatrai mammai izbaudīt īpašu dienu sev vistuvāko un mīļāko cilvēku lokā,” atzīst t/p “Alfa” vadītāja Liene Apine.

Veikalu pārstāvji atzīst, ka vairums pircēju svētkiem sāk gatavoties vien pāris dienu iepriekš. Nereti dāvanas izvēli nosaka iespēja iepriecināt mammu ar ko īpašu, ko tādu, ko viņa pati sev neatļautos. Novērots, ka dāvanas izvēlē svarīgi ir arī laikapstākļi. Pavasara vēsmas mudina apģērbos un aksesuāros izvēlēties romantiskus toņus un ziedu motīvus, savukārt vasaras tuvums liek domāt par kopā pavadītu laiku ģimenes lokā, kad brīvdabas izbraucieniem noder velosipēds, telts vai silts pleds. Tā kā t/p “Alfa” priekšrocība ir piedāvāt saviem apmeklētājiem plašu preču un pakalpojumu izvēli kino, mūzikas, sporta, aktīvās atpūtas un modes segmentā, iekļaujot vairāk kā 45 modes preču, gandrīz 10 juvelierizstrādājumu, 15 kosmētikas un 5 sporta preču, kā arī citus specializētos veikalus, – ikviens spēs sakombinēt kārotāko dāvanu savai mammai.

Mammai, kura aktīvi sporto, dāvanā izvēlas skriešanas, nūjošanas vai citu sporta ekipējumu. Aptaujātie atzīst, ka nemainīga dāvana ir kosmētika un parfimērija ķermeņa lutināšanai, pirts priekiem vai masāžai. Tāpat vienmēr aktuāli ir simboliski mīlestības apliecinājumi – sirds formas saldumi, dažādi saimniecībā noderīgi priekšmeti sirds formā ar uzrakstu “Mīļajai māmiņai”, “Vislabākajai mammai” un citiem.

Kā vēsta veikalu nomnieki – bērni bieži nāk kopā ar tēti iegādāties dāvanu mammai. Mazie ir izzinājuši mammas vēlmes un iecerētās dāvanas iegādei kopā tiek likts gan bērna rūpīgi iekrātais, gan tēta ieguldījums. Savukārt Emīla Gustava šokolādes mazumtirdzniecības vadītāja Viktorija Kozireva stāsta, ka šokolāde visos laikos ir palīdzējusi atzīties mīlestībā, un to izmanto gan pieaugušie, gan bērni. Jo sevišķi pircēju vidū ir atzītas šokolādes figūras un tāfelītes ar ziediem.

Aptauja liecina, ka ir novērojama atšķirība, vai dāvanu iegādājas sieviete vai vīrietis. Sievietes vairāk izvēlas dāvināt, ko pašas izmēģinājušas vai kas patīk draudzenēm. Sievietes pievērš uzmanību jauniem, neredzētiem produktiem, vizuālajam izskatam, iepriekš pamanītu ekspertu ieteikumiem. Vīrieši paļaujas uz pārbaudītiem produktiem, par ko ir pārliecība, ka dāvanas saņēmēja to jau lietojusi un izteikusies atzinīgi. Novērots, ka vīrieši vēlas sakombinēt vairākus produktus, lai dāvana būtu lielāka un īpašāka. Viņiem patīk izzināt ko vairāk, izsmaržot. Savukārt gados jaunāki klienti vairāk paļaujas uz pārdevēja–konsultanta ieteikumu vai izvēlas jau gatavus komplektus.

T/p “Alfa” veikalu aptauja veikta no 2. līdz 8. maijam.

Tev jābūt autorizētam,