Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1), Fid:57, Did:0, useCase: 0

BALTA – godīgākais apdrošinātājs Latvijā jau 15 gadus

Drukāt

Latvijas iedzīvotāji jau 15 gadus par godīgāko apdrošinātāju Latvijā atzīst apdrošināšanas sabiedrību BALTA (PZU grupa), liecina ziņu aģentūras LETA un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS 2017. gada nogalē veiktā aptauja.

BALTA – godīgākais apdrošinātājs Latvijā jau 15 gadus

Saskaņā ar pētījuma rezultātiem apdrošināšanas sabiedrību BALTA par godīgāko un korektāko attiecībā pret klientu uzskata 33,2% aptaujāto. Turklāt jāatzīmē, ka, salīdzinot ar iepriekšējā gada rezultātiem, pieaugums ir ievērojams – 7,6%. Lai gan par BALTA darbību atzinīgi izsakās iedzīvotāji visā Latvijā, vispozitīvākie savā vērtējumā bijuši kurzemnieki un iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 24 gadiem. Tāpat ļoti atzinīgi vērtējama tendence iedzīvotāju uzticības pieaugumam apdrošināšanas sabiedrībām kopumā, vienlaikus samazinājies arī to iedzīvotāju īpatsvars, kuri par apdrošināšanas kompānijām izsakās kritiski.

„Esam ļoti pagodināti un priecīgi par iedzīvotāju vērtējumu tik daudzu gadu garumā! Kas gan ir apdrošināšana bez godīguma? Godīga attieksme pret darbiniekiem, klientiem un sadarbības partneriem ir viena no BALTA pamatvērtībām, kas ietverta ikvienā mūsu darbībā, sākot no apdrošināšanas pārdošanas līdz atlīdzības izmaksai. Esam ļoti lepni saņemt šo klientu atzinības zīmi – tas viennozīmīgi ir apliecinājums uzņēmuma kultūrai un komandas profesionalitātei,” norāda Īans Kenedijs (Iain Kennedy), BALTA valdes priekšsēdētājs.

BALTA līdz šim veiktie pētījumi liecina, ka, izvēloties apdrošinātāju, klientam būtiska ir ne tikai pakalpojuma cena, bet arī uzņēmuma tēls un reputācija, klienta vajadzībām pielāgoti un lietošanā ērti pakalpojumi, klientu apkalpošanas serviss un līdzšinējā sadarbības pieredze.

Ziņu aģentūra LETA un pētījumu centrs SKDS socioloģisko aptauju ar mērķi noskaidrot, kuras no apdrošināšanas kompānijām iedzīvotāji uzskata par godīgām un korektām savā attieksmē pret klientu, veic jau 16 gadus. 2017. gadā savu atzinumu kopumā snieguši 1005 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Tev jābūt autorizētam,