Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Epadomi\CustomizationSource1), Fid:278, Did:0, useCase: 0

Labvēlīgi uzņēmumu logotipi

Izstrādājot uzņēmuma logotipu, ņemiet vērā ne tikai savas vēlmes, bet arī fen šui padomus. Ir vairāki noteikumi, kurus būtu ieteicams ievērot, un, ja jums ir savs uzņēmums, dariet zināmus šos kritērijus māksliniekam vai reklāmas daļas vadītājam, respektīvi, cilvēkam vai cilvēku grupai, kas ar to nodarbosies.

Kādi logotipi nes veiksmi un veicina labklājību?

Apļveida un izliektu formu logotipi ir labvēlīgāki par tiem, kuriem ir asi stūri un leņķi, tādēļ trīsstūra un zigzagu formas nebūtu ieteicamas par pamatu logotipu veidošanai. Protams, to var darīt, taču tādā gadījumā jālūko, lai asie stūri nebūtu vērsti pret uzņēmuma nosaukumu. Piemēram, Honkongas bankas logotips ir lielisks smaila logotipa piemērs, kas darbojas uzņēmuma labā nevis pret to.

Dzīvnieku attēlošana uzņēmumu logotipos parasti simbolizē drosmi, spēku un enerģiju. Viens no īpaši labvēlīgiem simboliem ir pūķis. Uzņēmumi, kas izmantojuši savos logotipos pūķa attēlu, parasti uzplaukst un attīstās.
Logotipos var izmantot arī tīģeri un lauvu, taču tie nebūs tik spēcīgi simboli kā pūķis.

Rūpīgi apsveriet, vai izmantot abstraktus zīmējumus un formas, piemēram, kvadrātus, apļus un citas formas ar piecām, sešām vai astoņām šķautnēm. Tās var radīt īpaši negatīvas blakusnozīmes, tādēļ fen šui būs nelabvēlīgs.

Logotipam ir piemēroti arī ziedi, bet tie nekad nebūs tik efektīvi kā dzīvas būtnes. Plaukstošs pumpurs ir daudz labvēlīgāks nekā pilnībā izplaucis zieds. Tāpat pavasara krāsas, kā, piemēram, zaļa vienmēr ir labvēlīgākas par rudens krāsām- oranžo un brūno.

Pavasara krāsas simbolizē uzņēmumu, kas attīstās, bet rudens krāsas- uzņēmumu, kas taisās pamazām beigt savu darbību. Tādēļ arī saullēkta attēlojumu vienmēr vērtē augstāk nekā saulrieta ainavu.